woensdag 12 juni 2013

Zomerklaar

Een tijdje geleden schreef ik dat ik deze zomer naar Sri Lanka ga. Supercool natuurlijk, maar ook spannend. Want het is nu precies een jaar geleden dat ik voor het laatst in bikini ben geweest... Vorig jaar kocht ik voor Curacao een prachtig zwarte Fantasie bikini, genaamd Montreal. Maar na 4 weken chloor, 8 uur zon per dag en 35 graden, is deze bikini helaas niet zo mooi meer. Hij kan heus nog wel, en is ook niet stuk ofzo, maar het nieuwe is er wel van af. Daarom werd het tijd voor en nieuwe, die ik ook heb laten zien in mijn youtubefilmpje. Mijn oog viel op een indigoblauwe, wederom van Freya dit keer.




Maar nu;  durf ik het wel aan? Diep van binnen is er een stem die zegt: je bent mooi zoals je bent, wees trots op jezelf. Maar toch vind ik het lastig. En dan vooral lastig, om niet aan anderen te laten zien hoe lastig ik het vind. Daarom mijn noodplan. Ik las op meerdere blogs reviews van de Universal Body Wrap. Een speciale methode waarbij je in klei gedrenkte doeken wordt ingezwachteld (als een mummy ja), en die na een uur intrekken centimeters van je lijf doen vliegen. Klinkt geweldig, maar werk het ook? Ik waag het erop. Het is in ieder geval ontgiftend voor je lichaam en als je minder dan 15 cm verliest, hoef je de behandeling niet te betalen. Het proberen waard dus. Mijn eerste behandeling staat gepland voor 15 juni, de tweede voor 22 juni en de 3e en tevens laatste op 6 juli. Spannend!! Als ik mijn 1e behandeling gehad heb, doe ik verslag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten