woensdag 29 mei 2013

Zomerdromen...

Oh wat wou ik toch graag dat het al zomer was.... Of in ieder geval wat beter weer dan nu... Maar gelukkig heb ik in mijn werk een zomervakantie van 6 volle weken, en daarvan ga ik er maar liefst 3,5 lekker weg! Jaja, na mijn Curacao-avontuur van vorig jaar, ga ik dit keer NOG langer vliegen! Alleen nu niet naar een tropische kliniek, maar naar prachtige hotels in de jungle van Sri Lanka. Samen met een vriendin ga ik met een groepsreis mee. We trekken eerst 18 dagen door heel Sri Lanka, waarna we nog 6 dagen hebben om bij te komen op het strand. 

Bij een nieuw zomeravontuur hoort natuurlijk ook nieuwe zomerkleding! En aangezien het in Sri Lanka het hele jaar door prachtig weer is met temperaturen tussen de 28 en 32 graden, had ik behoefte aan luchtige kleren. Dus vriendinnetje gebeld, en op naar Utrecht voor een goede shopsessie! 

Allereerst naar de H&M, waar ik meteen een Sri Lanka-proof topje scoorde, met olifantenprint! Hoe cool is dat? Ik ga namelijk ook een bezoek brengen aan een olifantenweeshuis. 

Ook een kanariegele ananasjurk vond ik bij H&M, voor 10 euro. 




Bij de Sting kocht ik een neonroze wijde, en iets korte, top, met zomerse print, wederom voor 10 euro. 



Ook een groen hemdje mocht niet ontbreken. 



Een paar dagen eerder was ik bij de Primark in Almere geweest waar ik twee leuke hemdjes kocht. Een neonroze, en een witte met neon tie dye batik. Respectievelijk 5 en 8 euro. 



Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke ring. Nu vond ik er een bij de Primark, voor 1,50!

 


Als laatste nog even naar de C&A, waar ik weer zo'n leuke Sri Lankaanse top vond! Voor 12 euro.



Wat vinden jullie van de kleren?

xxLisa






1 opmerking: